8 דרכים פשוטות להקפצת התנועה באתר שלך- ברגע זה!

Home/אתר אפקטיבי, טיפים, נראות אפקטיבית ברשת/8 דרכים פשוטות להקפצת התנועה באתר שלך- ברגע זה!

8 דרכים פשוטות להקפצת התנועה באתר שלך- ברגע זה!

איך להגדיל את התנועה לאתר האינטרנט שלך?

איך להגדיל את התנועה לאתרבניית תנועתיות – "טראפיק" וקהל קוראים באתר שלך, זהו הדבר החשוב ביותר לקידום והפצה של המוצר/שירות שלך. זה פשוט מאוד- אתה יוצר תוכן ואתה רוצה שאנשים יקראו אותו. לעומת זאת, יצירת תנועה באתר היא לא דבר פשוט כל כך. אין נוסחה פשוטה ליצור מאמר או פוסט ויראלי ואין שום דרך מובטחת להעלות את התנועה לאתר ב-500%. אך, יש כמה דברים פשוטים שתוכל לבצע ברגע זה שיקפיצו את הטראפיק שלך מיידית.

קודם כל, צריך שהלינק שלך יהיה שם כדי שאחרים יראו אותו, על מנת שגוגל תראה אותו (קישור הוא כלי מעולה ל-SEO). אז תגיב באתרים אחרים. עולם האתרים הוא קהילה של אנשים תומכים מאוד וכולם מחפשים להצליח, אז שתף את התוכן שלך איתם ובצע אינטראקציה עם התוכן שלהם. כמובן שלהגיב על כל פוסט שאתה נתקל בו- זו לא הכוונה… אך כשאתה נתקל בפוסט שנראה לך מעניין או מועיל, תיידע אותם. זה מותיר קישור שעוקבים פוטנציאליים יכולים לראות ולעקוב אחריו ומציג את האתר שלך באתר השני.

ברגע זה: תגיב על אתרים. תמצא פוסטים שמוצאים חן בעיניך ואתה יכול להגיב עליהם.

אדם חכם מאוד (ג'ונתן פרלמן) אמר פעם "התוכן הוא המלך, אך ההפצה היא המלכה והיא זו שלובשת את המכנסיים". אתה יכול לכתוב תוכן מעולה, אך זה לעולם לא יביא אותך לאנשהו אם אתה לא חושף את זה במקום שאנשים יכולים לראות. תשתף את התוכן שלך. תשתף אותו בכל רשת שיש לך ואז גם באלה שאין לך. אתה לא רוצה לחנוק את הקוראים שלך עם כל פוסט, אך שתף אותו במקום שיוכלו לראות אותו.

ברגע זה: אם לא עשית זאת קודם- שתף את הפוסט האחרון שלך בפייסבוק, טוויטר, pinterest, גוגל פלוס, לינקדאין, טאמבלר, StumbleUpon, וכל רשת אחרת שעולה על דעתך.

אתה לא רק צריך שהתוכן שלך יהיה שם, אלא גם לבצע אינטראקציה עם אחרים. אם מישהו הגיב על הפוסט החברתי שלך, תגיב חזרה. לאחר מכן, אפילו תביט על עמוד הבלוג שלהם (אם קיים כזה) ותגיב על משהו שהם השאירו. קהילת הבלוגרים היא לא רחוב חד סטרי, אתה צריך להיות אינטראקטיבי עם הקוראים ועם בלוגרים אחרים, על מנת לקבל את אותו הדבר בחזרה.

ברגע זה: הגב על מספר פוסטים אחרים בפייסבוק או תצייץ כתגובה על מספר פוסטים בטוויטר.

ברגע שאנשים נמצאים באתר שלך וקוראים פוסטים, חשוב שתיתן להם מקום להגיע אליו אחריו. אם הקוראים שלך צריכים לחשוב על זה או להחליט איפה להקליק אחרי קריאת פוסט, רוב הסיכויים שהם יעזבו מאחר שזו האופציה הקלה ביותר. הדבר הטוב ביותר שתוכל לעשות הוא לקשר את הפוסט לפוסטים אחרים באתר שלך. אם אתה כותב תוכן שהוא שייך, אתה אמור למצוא לפחות כמה מקומות בפוסט שיתאימו לקישור לפוסטים אחרים. אם אתה לא מצליח למצוא מקומות טובים לקישור, תיצור כמה כאלה.

ברגע זה: גש לפוסט האחרון שלך ותוודא שהוא מכיל לפחות שניים או שלושה קישורים לפוסטים אחרים באתר שלך.

מקום מעולה לשיתוף התוכן שלך הוא Pinterest, בייחוד אם לפוסטים שלך יש תמונות או כל מרכיב וזואלי אחר. אני משתדלת להוסיף לכל פוסט שלי תמונה שאומרת את הכותרת ומעניינת מספיק כדי שיהיה שווה לעשות "PIN". אתה רוצה ליצור מרכיבים ויזואלים מעולים ואתה רוצה לגרום לאנשים לעשות להם "PIN" בקלות. אנשים כיום מצפים לכפתור PIN IT"" כשהם מרחפים מעל תמונה, חשוב לא לאכזב אותם. הוסף כפתור "PIN IT" לאתר שלך כדי שאנשים ידעו בדיוק איך לשתף את התוכן שלך.

ברגע זה: אם לא עשית זאת כבר, התקן כפתור "PIN IT". כעת תעשה "PIN" לפחות לתמונה אחת מכל פוסט ללוח אחד לפחות.

על מנת לקבל טראפיק אורגני לאתר שלך, דרוש לך SEO מעולה, כזה שיעלה את האתר שלך בתוצאות החיפושים. התקנת תוסף כגון SEO BY YOAST היא דרך פשוטה לעשות זאת ולהוסיף מילות חיפוש ו- metadata לכל פוסט. אפילו מתקבל דירוג שמיידע אותך אם לפוסט שלך יש SEO טוב או לא. בחר מילת מפתח שאנשים יכולים באמת לחפש או בתקווה יניבו טראפיק לאתר שלך.

ברגע זה: התקן את התוסף ווודא שחמשת הפוסטים האחרונים שלך קיבלו דירוג ירוק.

כאשר התוכן שלך כבר שם בחוץ, הוא עדיין צריך להכיל כותרת שתופסת את תשומת ליבו של הקורא אחרת הוא פשוט יגלול הלאה. יש כל כך הרבה תוכן באינטרנט, כך שהפוסט שלך צריך לבלוט ולמשוך אנשים פנימה.

ברגע זה: גש לחמשת הפוסטים האחרונים שלך וודא שהכותרות שלהם אטרקטיביות. אם שינוי הכותרת שלך הוא דרסטי- שתף את הפוסט שוב עם הכותרת החדשה.

תחשוב על כמות האנשים שאתה שולח להם מיילים על בסיס יום יומי, שבועי או אפילו חודשי. אם כל אחד מהאנשים הללו יבקר באתר שלך, זו תהיה דרך נהדרת להקפיץ את התנועה בו. רוב הסיכויים שכבר קיים קישור לאתר בחתימת המייל שלך, אך כדאי שתשקול להוסיף קישור לפוסט האחרון שלך. הקישור יפתה אנשים להקליק ולקרוא עוד, יותר מאשר קישור כללי לעמוד הבית שלך.

ברגע זה: הוסף את קישור הפוסט האחרון שלך לחותמת המייל שלך. בימים הקרובים תוכל לראות כמה תנועה מגיעה משם.

תנועתיות באתר היא חשובה, אך זכור שאתה רוצה לכתוב תוכן מעולה שישאיר את הקוראים ברגע שימצאו אותך. אז תיצור כמה דברים נהדרים ואז תעשה כל שתוכל כדי שהתוכן יוצג מול אנשים שיתעניינו בו. אם כל אסטרטגיה כזו תוסיף לך אפילו קורא אחד, אלו 8 קוראים יותר ממה שהיו לך ואתה כבר בדרך לבניית טראפיק גדול יותר!

מוזמנים להגיב

תגובות

2017-05-29T07:06:38+00:00 אפריל 29th, 2017|אתר אפקטיבי, טיפים, נראות אפקטיבית ברשת|