7 טיפים שימושיים: עיצוב אתר ממיר יותר

Home/אתר אפקטיבי, טיפים, נראות אפקטיבית ברשת/7 טיפים שימושיים: עיצוב אתר ממיר יותר

7 טיפים שימושיים: עיצוב אתר ממיר יותר

עיצוב אתר נכון

עיצוב אתר ממיר

תסכול! עבדת קשה על עיצוב אתר יפיפה או ששילמת לא מעט כסף למי שיעצב אותו, אבל זה לא עוזר לך להגדיל את ההכנסות כפי שקיווית.
אף אחד לא ממש יוצר קשר, אפילו נרשמים לרשימת התפוצה באתר בקושי יש לך…

מה קורה???

כמעצבת אתרים מזה עשור שלם, אני יכולה להצביע על מספר אפשרויות שיכולות להיות משותפות לכל מי שמזדהה עם הפסקה הזו.

נקודת ההנחה הראשונה היא:

 עיצוב אתר יפה לא בהכרח יוביל לאתר רווחי

כן, כן, כמעצבת גרפית אני חייבת להודות במשפט המפתח הזה.

גם האתרים שנראים הכי אלגנטיים ומשגעים יכולים לחשוב שזהו זה אפשר לנוח, אבל לא!
יחסי ההמרה לא משקרים.
רק חלק מההצלחה של אתר אינטרנט אפקטיבי נזקפת לטובת עיצוב אתר, גרפיקה מאירת עיניים וקו גרפי משגע.
על מנת להפוך אתר יפה לכזה שגם מצליח להביא עבודה ושפע לבעליו, יש צורך לקחת בחשבון מספר תחומים נוספים: קו שיווקי מוביל וייחודי, פסיכולוגיה, ואפיון חוויית משתמש טובה.

להלן 7 טיפים מקצועיים שעליך להכיר כדי להפוך את כל היופי הזה לכסף.

הדפיסו אותם והציגו למעצבת האתרים לפני עיצוב אתר או תלו במקום בולט:

1.זה הזמן להכיר בעובדה שדרוש עיצוב אתר רספונסיבי.

רספונ…מה? רספונסיבי! מותאם לתצוגה במובייל וסלולרי. ההתנהגות שלנו שונה במובייל, אנחנו לוחצים ומחליקים, אנחנו לא עוברים עם העכבר ומקליקים. זה אולי נשמע דומה אבל זה שונה לחלוטין. דבר נוסף וחשוב לא פחות – אם כשנכנסים לאתר שלך צריך להגדיל ולהקטין את התצוגה עם 2 האצבעות, סימן שהאתר פשוט לא מותאם וזה הזמן לשינוי.
מחקר של גוגל מראה ש1 מתוך 2 אנשים, מעידים שאם נכנסו לאתר של שירות מסויים, והוא אינו רספונסיבי, רב הסיכויים שלא ישתמשו בשירותיו בסופו של דבר. לעומתם, 70% מעידים על עצמם שירכשו מוצר מאתר מותאם בצורה טובה וקל לתפעול ורכישה במובייל. עוד על החשיבות של אתרים רספונסיביים ניתן לקרוא כאן.

2. אל תדחפו יותר מדי את המדיה החברתית

בעת עיצוב אתר למדיה החברתית מקום משלה, היא ערוץ שיווק נפרד שאמור לחזק את האתר ולא להוריד את התנועה ממנו החוצה. גולשים שרק הגיעו לאתר, כדאי שיישארו שם. ברגע שהם יוצאים החוצה לפייסבוק, איבדתם אותם להמון רועש וגועש של אינפורמציה אחרת לגמרי.
תנו להם הרגשה נוחה להסתובב באתר, אולי ליצור קשר, אולי לרכוש מוצר, אל תקלו עליהם את העזיבה, צוקרברג יודע להשאיר אותם אצלו ולמכור להם את הרעיונות שלו.
רשימת אייקונים בתחתית האתר שמובילה למדיה החברתית תספיק בהחלט.

לחץ כאן בכדי ללמוד איך לייצר תמונות למדיה החברתית שמתקשרות עם קהל היעד.

3. הניעו להרשמה ב-3 מקומות מרכזיים:

בניית רשימת תפוצה היא מפתח להרבה מאוד עסקים שערוץ השיווק הדיגיטלי הוא גם העיקרי שבערוצי השיווק. אנשים צריכים לראות הנעה מסוימת לפעולה בממוצע 7 פעמים לפני שהם נוקטים פעולה. אם בניית הרשימה היא בעדיפות עליונה אצלך, דאגי לתת לה יותר חשיפה. אחת האסטרטגיות מציעה לשים את ההנעה לפעולה להירשם ב-3 מקומות ראשיים:

  • בראש העמוד
  • בתחתית כל פוסט בבלוג
  •  בפוטר – החלק התחתון באתר

זה פתרון הרבה יותר טוב מלעצבן את הגולשים שלך בפופאפ מעצבן שקופץ בכל פעם שנכנסים לאתר או לעמוד מסוים, במיוחד כזה שלא נכבה במובייל כי  זו ברירת המחדל שלו.

4. צמצמו את אפשרויות הרכישה

אם אתם רוצים למכור תנו פחות אפשרויות לרכישה!
הענקת אפשרויות רבות לבחירה לאנשים, גורם להם בסופו של תהליך להיות מוצפים ולא לרכוש כלום.
כך שבמקום להציע 10 עיצובים שונים של נעלי תינוק ב-20 צבעים שונים, צמצמו ל-3 העיצובים הטובים ביותר, ב-5 הצבעים הנמכרים ביותר.
הצגה של מעט שירותים או מוצרים אבל באיכות גבוהה, תתן הרגשה בטחון ובהירות במהלך הגלישה באתר, בנוסף לזה זה יגביר את המוניטין שלך כמומחה ולא ככולבויניק.

5. הוכחה חברתית

משום מה לא כל בעלי העסקים אוהבים להציג את תודות הלקוחות שלהם. עשרות לקוחות מרוצים לא מוצגים לראווה וחבל.
לפני שאנחנו רוכשים ממישהו אנחנו צריכים לבטוח בו. כיוון שאין בינינו היכרות אמתית, אני אתוודע לטיב המוצר או השירות מעדויות של לקוחות מרוצים בכל מיני דרכים:

  • המלצה מלקוחות או מקולגות
  • לוגואים של לקוחות או חנויות הפצה
  • מספר העוקבים אחריכם במדיה חברתית
  • מספר הרשומים לרשימת התפוצה
  • מאמרים/ספרים שכתבת
  • פרסים שקיבלת
  • המלצות מצולמות בווידאו

פזרו את העדויות הללו ברחבי האתר, אבל במקום בולט מספיק כדי שיעשו את העבודה.

6. צמצמו את מספר השדות בטופס יצירת הקשר

רק 1 מתוך 5 גולשים ממלאים טופס מלא ושולחים אותו. קחו את זה בחשבון, למרות שחשוב לכם לקבל כל פיסת מידע לפני שאתם יוצרים קשר חזרה ללקוח פוטנציאלי.

7. הראו את המחיר במקום ברור וגלוי

אם אתם מוכרים מוצר, הראו את המחיר שלו, אל תצפו שיצרו אתכם קשר כדי לשאול כמה זה עולה. אנשים נמנעים לעשות את זה ומסיקים שהמוצר יקר מדיי עבורם.

אשמח לשמוע אם שינוי של לפחות אחד הסעיפים כאן תרם לכם באיזושהי צורה להגדיל את הפניות אליכם באמצעות אתר האינטרנט שלכם.
בהצלחה!

מוזמנים להגיב

תגובות

2017-05-28T08:46:39+00:00 מאי 1st, 2017|אתר אפקטיבי, טיפים, נראות אפקטיבית ברשת|