3 דרכים להאניש את המותג שלך בעת עיצוב ובניית אתרים

/, מיתוג גרפי, נראות אפקטיבית ברשת/3 דרכים להאניש את המותג שלך בעת עיצוב ובניית אתרים

3 דרכים להאניש את המותג שלך בעת עיצוב ובניית אתרים

על מנת לרכוש את השירות שלך, אנשים צריכים להרגיש קשורים לסיפור שלך, הם צריכים לדעת שהם לא לבד ב"כאב" שלהם, הם זקוקים לתמיכה ולמומחיות שלך. בסטודיו שלנו, שעיקר התמקדותו היא עיצוב ובניית אתרים, אנחנו מקפידות להאניש כמה שיותר את המותג של דיזיינט.

ניתן וכדאי להאניש את המותג שלך ב- 3 דרכים פשוטות:

1. שתף את הסיפור שלך

האנשת מותג - עיצוב ובניית אתרים

האנשת המותג- עיצוב ובניית אתרים

כבני אדם, אנחנו כמהים לקשר, בין אם זה קשר רגשי, או אישי.
ספר איך הגעת למקום בו אתה נמצא, מה עבר עליך עד שהחלטת לצאת לדרך. מה היה הטריגר שגרם לך להבין שזו הדרך. זו הדרך שלך להסביר איך המוצר או השירות שאתה מציע עזר לך באופן אישי. עבורי זה היה לספר מדי פעם איך הגעתי לתחום עיצוב ובניית אתרים דווקא ולא עיצוב לדפוס לדוגמא.

2. בנה מערכות יחסים

עם אנשים אחרים, עם לקוחות פוטנציאלים, קולגות, שיתופי פעולה. השתתף בצורה פעילה בקבוצות פייסבוק בנושאים הקרובים ללבך ולמוצר שלך. הקשב לקהל שלך, ל"כאב" שלו, כזה שהמוצר שלך יכול לעזור לו להתגבר עליו.
רב הסיכויים שמישהו יפנה אליך בשאלה. בתשובה עניינית ולא מכירתית ניתן להסביר לו למה המוצר שלך טוב ומתאים לו: תפנה אותם למשהו שלדעתך יעזור להם (המוצר שלך כמובן!). תפנה לקולגה שיכולה לעזור להם, התמיכה העזרה והשיתוף יעברו מפה לאוזן בין החברים בקבוצה.
במקרה שלנו – איך עיצוב ובניית אתרים טוב מצליח להקפיץ את אחוזי ההמרה ולהכניס יותר לידים לבעל האתר. בכדי ללמוד עוד על הקפצת התנועתיות באתר שלך לחץ כאן.

3. תהיה עצמך!

אם אתה מוזר ומצחיק תבליט בדיוק את זה, אל תצניע את התכונות הייחודיות שלך! כמובן שחלק מהאנשים מעדיפים את הגישה הסולידית והעסקית יותר, ואם אתה אינך כזה, הם פשוט ישעממו אותך מתישהו. תשתף תמונות במדיה החברתית מדי פעם, דבר על הדברים שמשמחים אותך, היה אושייה חברתית במדיה החברתית. ראית סדרה מעניינת? דבר על זה, בצע שיחות אמיתיות ברחבי המדיה החברתית

למה האנשת המותג בעת עיצוב ובניית אתרים עובדת?

כי ככה! יותר ויותר אנשים עובדים מהבית, פוגשים פחות אנשים, הפכנו לחברה וירטואלית יותר, לכן הסיכוי שלנו לפתח קשרים אמתיים בעולם האמתי קטנים מיום ליום. המדיה החברתית היא הפלטפורמה שלנו להרחיב את מעגל המכרים שלנו. במקרה שלנו – להכיר בעלי עסקים קטנים שזקוקים לשירותי עיצוב ובניית אתרים, יש כל כך הרבה עסקים קטנים שמאחוריהם אנשים גדולים ואמתיים
אנחנו רוכשים ממי שאנחנו מכירים ובוטחים בו, ומי זה יכול להיות אם לא מישהו שיש לנו איתו איזושהי תקשורת. גם אם היא וירטואלית.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על טיפים לעיצוב אתרים.

מוזמנים להגיב

תגובות

2017-05-29T07:02:17+00:00דצמבר 30th, 2016|טיפים, מיתוג גרפי, נראות אפקטיבית ברשת|