בניית אתרי אינטרנט אפקטיבים

Home/בניית אתרי אינטרנט אפקטיבים
בניית אתרי אינטרנט אפקטיבים 2017-05-04T16:40:24+00:00

בניית אתרי וורדפרס אפקטיביםהאינטרנט נולד במרץ 1989 – רק לפני 26 שנה. כאשר התינוק המקפץ הזה נהיה זמין באופן מסחרי בשנת 1991, זה לקח רק 7 שנים עד שרבע מהאמריקאים החלו להשתמש בו.  היום, הכל מהטלפונים שלנו לטלוויזיות שלנו מתחבר ל-World Wide Web.
האינטרנט אינו ישן כלל. למעשה, סביר להניח כי חלקכם זוכרים את הימים הראשונים של המודם. האינטרנט היה חיה שונה אז, מלא בבאנרים מהבהבים, נצנצים העוקבים אחר הסמן, וגופנים במספר צבעים בפסקה אחת.
אם עסקים השכילו לנצל את ההמצאה החדשה והמתוחכמת הזו באותם ימים, האתרים שלהם היו נטו – קצרים ולעניין, כאשר "העניין" הוא להביא את הלקוח למקום העסק המוחשי, עם הקירות והסיד.

האינטרנט השתנה מאז. הכל, מהפרוטוקולים ועד לטכנולוגיה הזמינה ולהתנהגות הצרכנים מכתיבים היום את האופן בו עסקים צריכים להצטייר באינטרנט. סמנים נוצצים וגופני קשת לא עושים את זה לשנת 2015. ברוח המשימה שלנו לעזור לך להציג את הצד המחמיא ביותר שלכם, אנחנו משתפים את עשרת הטיפים המובילים שלנו לעיצוב אתרים אפקטיבי.

אתרים אפקטיביים יספרו למבקרים מי אתם ומה שמכם ב-5 שניות או פחות.

מסרים אלו צריכים להיות קצרים וקולעים, במיוחד במעוד הבית שלכם. לא רק שהבית שלך צריך לספר מי אתה ומה אתה עושה, הוא גם צריך לעשות את זה בצורה שמושכת את הצרכנים שלך וגורמת להם להישאר זמן מה. אתרים ללא מסר מתאים נמצאים בסכנה של אובדן משתמשים עם כפתור ה"חזור" הארור.

באתרים אפקטיביים יש קריאה לפעולה ברורה.

נקודות אלו מקלים על המשתמש ונותנים לו לדעת מה הצעד הבא. צריך להיות ברור מאוד מה אתה מציע להם ולאן הם צריכים ללכת כדי לקבל את זה. קריאות נפוצות לפעולה כוללות את "קנה עכשיו", "צור קשר", ו"קבל הצעת מחיר". ה-CTA המוצלחים ביותר נמצאים ליד ראשית העמוד, בגופו, ובסופו.

אתרים אפקטיביים מקפידים על עיצוב רענן.

הם צריכים להיות קשורים למה שהעסק שלכם עושה בשטח. זאת אומרת שלא אמורים להופיע קופונים מספח שעבר באתר – זה גורם למתשמשים לחשוב שאתם לא פעילים יותר ברשת. מה שזה גם אומר, הוא שאתה צריך לוודא שהאתר שלך קל לעדכון, כתוב בקוד נקי, ומעודכן על פי תקני התעשייה.

אתרים אפקטיביים משלבים מדיה חברתית.

המדיה החברתית משגשגת, ואתם מפספסים אם אתם לא משלבים אותה באתר שלכם. אם אתם עושים את זה, אתם מאפשרים לקהל לשתף את המוצרים ואת המשימה שלכם. זוהי דרך מצוינת לפתח נאמנות, אמון, ותמיכה במותג על ידי הצרכנים שלך תוך הגברת התנועה לאתר החברה.

אתרים אפקטיביים מתייחסים לצרכי המתשמש, לא לצרכים שלכם.

הטיול של המשתמש באתרכם צריך להיות קל, ישיר ומובן. בחזית ובמרכז תמיד יופיע מה שאתם יכולים לעשות עבור המשתמשים ושום דבר לא אמור להיות מוסווה. שיקול נוסף שקל להחמיץ הוא מהירות. אם לאתר שלכם לוקח יותר משלוש שניות כדי להטען, יש לכם בעיה שהלקוחות לא הולכים לחכות לתיקונה.

אתרים אפקטיביים הם אתרים בטוחים.

עסקים צצים פה ושם בעיתונות כאשר אבטחתם נכשלת ומישהו בורח עם אלפים על גבי אלפים של נתוני משתמשים. זה פוגע בצורה רצינית באמון, ובעוד חברה גדולה אולי תוכל להתאושש, סביר להניח שאתם לא תוכלו. לעולם אל תאחסנו נתונים פרטיים או נתונים מסוכנים באתר האינטרנט, לעולם אל תדחו את עדכוני האבטחה, ו-וודאו כי הקוד מעודכן לפי תקני התעשייה.

אתרים אפקטיביים מתחילים עם מחשבה על SEO.

SEO זה קיצור של "Search Engine Optimization" – התאמה למנועי חיפוש. זה חשוב, כיוון שזה הגורם המחליט איפה החברה שלכם תמצא בתוצאות החיפוש במנועים בשונים כאשר מישהו מחפש את השירות או את המוצר אותו אתם מציעים. מילות מפתח, תגיות, שרשראות URL, תגיותH1  ו-H2 יכולות לעזור לאתר שלך להגיע למיקום מוצלח יותר. זכרו כי דפי האינטרנט הם אלה שידורגו. השיקעו זמן בפיתוח של כל עמוד.

אתרים אפקטיביים מציגים את פרטי הקשר שלכם באופן ברור ונגיש.

זה אולי נראה ברור מאליו, אבל עסקים רבים שוכחים להוסיף מידע חיוני זה לאתר שלהם. גרוע מכך הוא כאשר המידע ליצירת קשר נמצא באתר, אך על המשתמש לאתר אותו. המשיכו לפי #5 והקפד על גישה נוחה לפרטי הקשר שלכם. הדרך הכי פשוטה לעשות זאת היא להוסיף אותם בחלק העליון, בתחתית, או בשניהם.

אתרים אפקטיביים משתמשים בעיצוב רפונסיבי

צרכנים אינם מגיעים לאתר שלכם אך ורק ממחשבים שולחניים. הם מגיעים אליהם מטאבלטים, מכשירים ניידים, טכנולוגיה לבישה, ועוד. עם התקדמות הטכנולוגיה, יותר מכשירים יותאמו לגישה לאינטרנט. ודאו כי האתר שלכם מפותח בעיצוב רספונסיבי, כך שכל צרכן, לא משנה מה המכשיר בידיו, יוכל להגיע אליו.

באתרים אפקטיביים אין טקסט המאמץ את העין.

ניתן להתגונן מפני זאת באמצעות שימוש במסרים קצרים ופשוטים, ניגוד טקסט יעיל וגופנים גדולים. אל תציגו כתבות ארוכות מידי, השתמשו בטקסט שחור על רקע לבן, ואל תעלו תוכן בגופן קטנטן. זה חוזר ל-#5 – אם המשתמש לא מסוגל לקרוא את התוכן שבאתר, הוא לא ישאר.

זה כבר לא מספיק  שיש אתר באינטרנט. הצרכנים היום חדי עין, ואם הם מקבלים את התחושה שאתם לא רציניים לגבי האתר, גם הם לא יהיו. גרוע מכך, זה משקף את העסק שלך. האינטרנט מכתיב ושולט בדרך בה צרכנים רבים חושבים ורוכשים מוצרים בימינו. כדי לענות על הציפיות והצרכים של לקוחותיכם, האתר העסקי צריך לשלב את היסודות המתוארים לאתר אפקטיבי.