עיצוב אתרים משופר- 9 טיפים נפלאים עבורך!

עיצוב אתרים משופר הגיע הזמן לשתף אתכם במספר דרכים לשיפור עיצוב אתרים, למשוך משתמשים נוספים ולגרום להם לשוב לעוד- או בתרגום פשוט- לעשות עוד כסף! שנים של לימוד, ניסיון ומגוון הפכו אותי למומחית בעיצוב אתרים. למדתי איך לשפר את העיצוב ולהרוויח יותר משתמשים וגם איך להשאיר אותם יותר זמן באתר שלי. הנה 9 [...]

2017-05-28T08:07:42+00:00 מאי 25th, 2017|טיפים, עיצוב אתרים|

7 טיפים שימושיים: עיצוב אתר ממיר יותר

עיצוב אתר ממיר תסכול! עבדת קשה על עיצוב אתר יפיפה או ששילמת לא מעט כסף למי שיעצב אותו, אבל זה לא עוזר לך להגדיל את ההכנסות כפי שקיווית. אף אחד לא ממש יוצר קשר, אפילו נרשמים לרשימת התפוצה באתר בקושי יש לך... מה קורה??? כמעצבת אתרים מזה עשור שלם, אני יכולה להצביע על [...]

8 דרכים פשוטות להקפצת התנועה באתר שלך- ברגע זה!

איך להגדיל את התנועה לאתר האינטרנט שלך? בניית תנועתיות - "טראפיק" וקהל קוראים באתר שלך, זהו הדבר החשוב ביותר לקידום והפצה של המוצר/שירות שלך. זה פשוט מאוד- אתה יוצר תוכן ואתה רוצה שאנשים יקראו אותו. לעומת זאת, יצירת תנועה באתר היא לא דבר פשוט כל כך. אין נוסחה פשוטה ליצור מאמר או פוסט ויראלי ואין שום דרך [...]

6 מאגרי תמונות חינמיות לשימוש בעת עיצוב אתר

לתחזוקה טובה של מדיה חברתית, או בעת עיצוב אתר, אפשר ורצוי להשתמש בתמונות תדמית וקונספט טובות, רק מה? במאגרי תמונות מקצועיות מחיר כל אחת מתחיל מ-5 ש"ח ויכול להגיע גם ל500. אז פוסט פשוט או תמונה מייצגת לבלוג, לא באמת מחייבים שימוש בתמונות יקרות. קיבצנו 6 מאגרי תמונות שתוכלו לשלב בעת עיצוב אתר או במדיה [...]

2017-05-28T09:17:09+00:00 ינואר 19th, 2017|טיפים, נראות אפקטיבית ברשת|

3 דרכים להאניש את המותג שלך בעת עיצוב ובניית אתרים

על מנת לרכוש את השירות שלך, אנשים צריכים להרגיש קשורים לסיפור שלך, הם צריכים לדעת שהם לא לבד ב"כאב" שלהם, הם זקוקים לתמיכה ולמומחיות שלך. בסטודיו שלנו לעיצוב ובניית אתרים אנחנו מקפידות להאניש כמה שיותר את המותג של דיזיינט.

7 דרכים מעניינות להשפעה פסיכולוגית על האתר שלך

המח האנושי מורכב, זה כבר ברור לכולנו. הוא שולט באיזו צורה ניצור קשר או עניין בכל מה שקורה סביבנו, כולל בעולם האינטרנט. בכל פעם שאנחנו מבצעים חיפוש ברשת, גולשים, אפילו כותבים מסמך חדש, המח שלנו נמצא בפעולה. זה מתבטא גם בדרך שבה אנחנו מעצבים אתרי אינטרנט. עיצוב ושליטה בחוויית המשתמש באתר מאפשרת לנו לקחת בחשבון [...]

איך לייצר תמונות למדיה החברתית שמתקשרות עם קהל היעד

האם אתם משתפים תוכן מהאתר שלכם למדיה החברתית שלכם? האם התמונות מצליחות לבלוט על ציר הזמן בין בליל התמונות הצצות מדיי מספר שניות על ציר הזמן? יצירת תוכן ויזואלי חכם המתאים לתוכן הייחודי שלכם, יכולה להניע לפעולה את קהל היעד שלך ולגרום לו להיות מעורב אם בתגובה, בלייק או בשיתוף. לתמונה חזקה ויזואלית יש כוח [...]

איך לגרום לפוסט להיות ויראלי ברשת מבלי להוציא שקל על פרסום ממומן?

תחשבו על זה: ישנה חברה גדולה שאתם מעריצים + ב מ ק ר ה יש לה גם את אותו קהל היעד שלכם. ואתם, מה כבר ביקשתם? להופיע בפני קהל היעד הזה עם המותג או המוצר שלכם, כדי לגרום לתנועה בעסק הקטן שלכם. א-בל, אתם רוצים שפוסט או מאמר באתר שלכם יהיה זה שיסתובב בתוך קהל היעד הזה, עשרות ומאות פעמים, מבלי שזה יהיה תגובה או פוסט נידח שפרסמתם באתר או בעמוד הפייסבוק שלהם. איך זה בכלל אפשרי?

2017-05-04T16:40:24+00:00 ינואר 10th, 2016|טיפים, נראות אפקטיבית ברשת|

מה זה תוסף מטמון ולמה צריכים אותו?

הגדרה לתוסף מטמון תוסף מטמון (cache) יוצר גרסת "מטמון", כלומר, גרסה טעונה מראש, של אתר ה-WordPress שלך, אליו ניתן בקלות לגשת מבלי לבדוק את קבצי השרת ומסד הנתונים על מנת לראות אם יש מידע חדש יותר. בשפה הטכנית, "המטמון משתמש מחדש בנתונים מפניות קודמות על מנת להאיץ את הפניות החדשות". לפי ההגדרה המילונית, "מטמון" הוא [...]

2017-05-04T16:40:24+00:00 נובמבר 25th, 2015|אתר אפקטיבי, וורדפרס|

4 טעויות גדולות שאתם עלולים לעשות בעמוד ה"אודות" שלכם

הסיפור משעמם לכל אחד יש סיפור. מאיפה אתה, מתי נולדת, מה למדת בבית הספר, וכו', וכו'... עבור רובנו, הסיפור הוא די רגיל. שלי הוא בהחלט אחד הרגילים. החוכמה היא למצוא את הדרך הנכונה לספר אותו, כך שהוא לא ישעמם את הקהל עד דמעות. הוא צריך להיות כתוב באותו סגנון כמו הבלוג, או התוכן ברשת החברתית [...]

2017-05-04T16:40:25+00:00 נובמבר 23rd, 2015|טיפים|