איך לייצר תמונות למדיה החברתית שמתקשרות עם קהל היעד

איך לייצר תמונות למדיה החברתית שמתקשרות עם קהל היעד

האם אתם משתפים תוכן מהאתר שלכם למדיה החברתית שלכם? האם התמונות מצליחות לבלוט על ציר הזמן בין בליל התמונות הצצות מדיי מספר שניות על ציר הזמן?

יצירת תוכן ויזואלי חכם המתאים לתוכן הייחודי שלכם, יכולה להניע לפעולה את קהל היעד שלך ולגרום לו להיות מעורב אם בתגובה, בלייק או בשיתוף. לתמונה חזקה ויזואלית יש כוח שיווקי רב.

ככל שהצרכנים ירגישו הזדהות עם החברה או המותג שלך, כך הם ירגישו צורך להשקיע בנוכחות החברתית שלך ובמותג שלך.

בפוסט הזה תגלו 5 דרכים ליצור קשר עם קהל היעד שלכם באמצעות תמונות במדיה החברתית.

  1. השפיעו באמצעות צילומי מסך הקשורים לחברה או למוצר שלך

צילומי מסך הם דרך חזקה לשתף תובנות ומידע על החברה שלך, כיוון שהם גורמים לקהל שלך להרגיש שהוא נמצא שם יחד אתך. בפוסט הבא לדוגמא, שיתפתי את הקהל שלי בתוצאות של כניסות לאתר מגוגל פלוס לאתר שלי. משהו שהפתיע אותי במיוחד ושיתפתי בתובנה מאוד חשובה:
1465243_1142518462439316_1041961878331391392_n
צילום המסך מהווה עדות וייצוג ויזואלי לעסק שלי שהוא בעצם וירטואלי לחלוטין, אין לי חנות פיזית, אין לי מוצרים פיזיים ממש למכירה. העבודה שלי היא וירטואלית לחלוטין. זו הדרך שלי לתת נוכחות ומשמעות למידע והניסיון שאני צוברת.

2. שתפו עובדות מעניינות בעזרת אינפוגרפיקה

המוח שלנו יכול לעבד מידע חזותי פי 60,000 מתוכן טקסטואלי, וזו הסיבה שתמונות עוזרות לבלוט יותר במדיה החברתית. איפוגרפיקה לוקחת את הרעיון הזה לשלב המעשי ומאפשרת לקחת הרבה מאוד מידע מעניין כשלעצמו,אבל יבש לקריאה, לצורה ויזואלית מעניינת ותמציתית.
כאן ניסיתי לתת קצת חיים לעובדות מאוד חשובות בבדיקת אפקטיביות של אתר ברשת:

DESIGNET עיצוב אינפוגרפיקה

3. פרסמו תמונות מאחורי הקלעים של העבודה שלכם

תמונות של מאחורי הקלעים , ננותנות הרגשה של שייכות, זהות. הקהל שלך רואה את הלוגו שלך ברחבי הרשת בכל מיני מקומות, אבל יש כל כך הרבה פרטים שאינם יודעים על המותגים האהובים עליהם. איך עלית מייצרת את שוקולד הפרה? איך עשו את הפרסומת של מילקי? של מי הקול מאחורי תפוצ'יפס?

תמונות מאחורי הקלעים מאפשרים הצצה לחברה האמיתית שלך, לעסק שלך. כמה פעמים נשארת לצפות במאחורי הקלעים בסרט שאהבת? השתמשו בתמונות שיכולות לשים פרצוף מאחורי השם שלך. זה מקל על אנשים לדמיין את המותג שלך.

4.תעוררו השראה בעזרת ציטוטים מעוצבים

ציטוטים מעוררי השראה מעודדים את הקהל שלך לעצור רגע, לקרא , להבין ולהחליט אם הם מזדהים או לא. במידה והם מזדהים, הם גם ישתפו את החברים שלהם בתובנה המדהימה שגילו ממש עכשיו.

צור לציטוט תמונה מושכת ומתאימה לרוח הציטוט, עם קמצוץ מהקו הגרפי של המותג שלך (שימוש בצבע מוביל/ פונט/ לוגו וכו).

01

 

5. תהיו מקוריים עם עיצוב מקורי

אל תעשה את הטעות של רב מנהלי המדיה החברתית – אל תטמעו בקהל!

יש תמונות שהן מצחיקות או פופולריות יותר אבל רב הסיכויים שהקהל שלך כבר ראה אותם בעבר, לפני שאתה שמת לב אליהם. צור בעצמך (או בעזרת המעצב שלך) תוכן ויזואלי שתפור במיוחד עבורך ועבור הקהל שלך.

צור תמונות מקוריות, שתף את התמונות שמדגישות את האישיות של האנשים מאחורי המוצר שלך, וצור קו גרפי משלך.

———————-

מה אתה חושב? מה אתה עושה על מנת ליצור קשר עם הקהל שלך בעזרת תמונות? איך אתה גורם לתמונות שלך לבלוט? נשמח לשמוע עצות ודוגמאות נוספות

 

 

 

 

מוזמנים להגיב

תגובות