איך לגרום לפוסט להיות ויראלי ברשת מבלי להוציא שקל על פרסום ממומן?

/, נראות אפקטיבית ברשת/איך לגרום לפוסט להיות ויראלי ברשת מבלי להוציא שקל על פרסום ממומן?

איך לגרום לפוסט להיות ויראלי ברשת מבלי להוציא שקל על פרסום ממומן?

תחשבו על זה: ישנה חברה גדולה שאתם מעריצים + ב מ ק ר ה יש לה גם את אותו קהל היעד שלכם.

ואתם, מה כבר ביקשתם? להופיע בפני קהל היעד הזה עם המותג או המוצר שלכם, כדי לגרום לתנועה בעסק הקטן שלכם.

א-בל, אתם רוצים שפוסט או מאמר באתר שלכם יהיה זה שיסתובב בתוך קהל היעד הזה, עשרות ומאות פעמים, מבלי שזה יהיה תגובה או פוסט נידח שפרסמתם באתר או בעמוד הפייסבוק שלהם.

איך זה בכלל אפשרי?

  1. איך לגרום לפוסט להיות ויראלי ברשת מבלי להוציא שקל על פרסום ממומן?תבחרו בחברה שאתם באמת מעריכים ואוהבים+  משתמשים במוצרים שלה או בשירותים שלה + יוכלו לשפר את מצבם של הקוראים שלכם בתחום שלה

בבקשה בבקשה בבקשה, תהיו נאמנים לעצמכם קודם ולקוראים שלכם, בראש ובראשונה.
יש יתרון קטן בכתיבה על חברה שאתם לא אוהבים, לא נעזרים בה, או שלא מתכתבת עם הקוראים שלכם, אבל זה גם יכול לגרום נזק לעסק או לתדמית של העסק שלכם.

לכן, לעולם לא תראו כאן פוסט בנושא – למה כדאי לבנות אתר בוויקס?
ההמצאה נהדרת! אבל אני לא מאמינה בפלטפורמה כיעילה עבור הלקוחות שלי לטווח ארוך. ובדיוק מהסיבה הזו אני לא אמנה את הסיבות המלאות לכך.

2. כתבו מאמר או פוסט או סטטוס על השירות/מוצר של אותה חברה מועדפת, בנושא שמאוד יעזור לאנשים שקוראים אותו.

הפוסט ידבר על כמה שאתם מאמינים במוצר הזה ואיך חווית השימוש בו עזרה לכם, וכמה זה יכול לעזור לקוראים שלכם.

כשאתם כותבים את הפוסט, אל תחשבו על החברה עצמה אלא על האנשים שיקראו את הפוסט הזה.

זה אומר שאם אתם רוצים לכתוב פוסט שיכול להגיע ולהיות משותף על ידי אותה חברה עליה כתבתם. השיתוף הזה שווה הרבה מאוד כסף!
הפוסט הזה יהיה כל כך טוב, שהחברה לא תתאפק מלשתף אותו, כיוון שהוא נותן ערך גם לתדמית שלה וגם לקוראים שלה.

איך למצוא נושא שיעזור לכם? נסו לשאול את השאלות הבאות:
  • עם מה מתלבט/נאבק הקהל שלי בקשר לחברה הזו?
  • מה הקוראים שלך רוצים לדעת על השימוש במוצר/בשירות של החברה הזו?
  • כיצד החיים של הקהל שלך יכולים להשתנות אם הם היו יודעים פרט כזה או אחר על החברה?
  • מה אני יודע/ת על המוצר/חברה שהרבה אנשים לא יודעים או לא מודעים לו?
3. הזכירו בקישור @ את החברה שהפוסט מדבר עליה, במדיה החברתית

תייגו את החברה באמצעות מקש @יחדעםשםהפרופילשלה.

רב החברות הרציניות מחפשות אחר אזכורים של החברה ברחבי הרשת, הן יתקלו בפוסט שלכם במוקדם או במאוחר. יותר נכון, מנהלי המדיה החברתית של החברות הללו ימצאו אתכם והם יחליטו אם לשתף את הסיפור שלכם במדיה החברתית שלהם.

אין צורך, אפילו לא כדאי, לבלוט ולהציע להם לקרא את מה שכתבתם, כי באמת אין יותר שקוף מזה, אבל כן כדאי להזכיר אותם בתגובות לסטטוס. צוותים מקצועיים בדרך כלל מנוסים במציאה וחיפוש של אזכור החברות שלהם ברשת.

ניתן להזכיר אותם או בצירוף @לשםהפרופיל אובעזרת האשטג #שםהחברה

אבל – כל זה לא מספיק, עדיין חסר הצעד הבא:

4. פעם בתקופה שתבחרו, שתפו את הפוסט שוב במדיה החברתית שלכם

רעננו לתמונה חדשה של הפוסט אם יש צורך בכך.
דאגו לשתף את הפוסט בשעת שיא במדיה החברתית (שעות הבוקר -8-9).
בזמן שגם מי שמתחזק להם את המדיה החברתית יבחין בכך במהירות, ישתף, ואז הסיכוי להגיע לקהל היעד שלכם בזמן השיא הוא מקסימלי.

בהצלחה!

מוזמנים להגיב

תגובות

2017-05-04T16:40:24+00:00ינואר 10th, 2016|טיפים, נראות אפקטיבית ברשת|